• Kreu
  • Ambasadat
  • Institucionet
  • Shtypi ditor
  • Kontakt
Lajme.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Botë
  • Kulturë
  • Sport
  • Spiritualitet
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Shëndet
  • Rozë
  • Dosje
Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Botë
  • Kulturë
  • Sport
  • Spiritualitet
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Shëndet
  • Rozë
  • Dosje
Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
Lajme.al
Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
Kreu Opinion

Shqipëria, vendi i çudirave: 7 mijë pasagjerë me tren dhe 1.6 milion me avion për 2022, të vetmit në Europë që ndërtojmë aeroporte para hekurudhave

30 June, 2022
në Opinion
0
621
Lexime
Shpërndaje në FacebookShpërndaje në Twitter

Në mungesë apo në lënien në harresë të hekurudhave, Shqipëria pavarësisht kostove më të larta të transportit ajror duket se ka ecur “para në kohë” me të gjitha vendet e zhvilluara, duke preferuar masivisht për udhëtime ndërkombëtare, atë që është zbuluar më vonë, ndonëse është edhe më i kushtueshmi nga të gjithë: transportin ajror

Nga Aranit Muraçi

Ka një fakt interesant. Shqipëria është vendi i vetëm i Europës që ndërtoi aeroportin e më pas hekurudhat. Kjo për arsyen e prapambetjes së saj historike. Aeroporti kërkonte më pak kohë dhe shpenzime, ndërsa për të ndërtuar hekurudhat u deshën dakada, madje edhe me punë vullnetare.

Fluturimet e para në vendin tonë, në fakt, filluan në vitin 1926, por aeroporti i parë ndërkombëtar i Tiranës iu nënshtrua rikonstruksionit dhe u hap mes viteve 1955-1957. Në atë kohë linjat hekurudhore në Shqipëri thuajse nuk ekzistonin. Por edhe pse hekurudhat u ndërtuan me shumë mund e sakrifica, çuditërisht ato prej vitesh u janë hequr shqiptarëve si një mundësi e mirë dhe e lirë për transportin kombëtar të mallrave apo edhe të qytetarëve. Sot hekurudhat, plot 30 vite pas rënies së komunizmit, duhet të ishin një mundësi e mirë dhe e lirë për transport ndërkombëtar të mallrave, qytetarëve, apo dhe të turistëve.

Disa projekte për të lidhur hekurudhat tona me ato të vendeve të tjera kanë mbetur në letër, për faktin e thjeshtë se ende nuk është në funksionim hekurudha që lidh Tiranën me Durrësin.

Cili është ai vend tjetër i Europës, që kur i ka pasur, i ka sabotuar linjat hekurudhore ashtu si Shqipëria?

Cili është ai vend tjetër që i sheh ato si një “kosto udhëtimi”, veç Shqipërisë?

Sipas INSTAT, në Maj 2022, numri i pasagjerëve që udhëtojnë me linjë hekurudhore është 1.882 pasagjerë. Krahasuar me Maj 2021, ky tregues është rritur me 2,9 herë.

Në pesëmujorin e parë të vitit 2022, kanë udhëtuar me linjë hekurudhore 7.626 pasagjerë, duke u rritur me 3,4 herë krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2021. Në muajin Maj 2022, transporti ajror i pasagjerëve zë 87,0 % të transportit gjithsej.

A nuk tingëllojnë ironike këto shifra?!

Po sipas Instat, numri i pasagjerëve që kanë udhëtuar me linja ajrore, në Maj 2022 është 450.796 pasagjerë, duke u rritur me 2,9 herë, krahasuar me Maj 2021. Numri i pasagjerëve që kanë udhëtuar me linja ajrore, në pesëmujorin e parë të vitit 2022 është 1.598.066 pasagjerë, duke u rritur me 3,2 herë, krahasuar me pesëmujorin e parë të vitit 2021.

Duke iu referuar Instat, në Maj 2022, numri i pasagjerëve që udhëtojnë me linjë detare është 65.599 pasagjerë. Krahasuar me Maj. 2021, ky tregues është rritur me 80,2 %. Në pesëmujorin e parë të vitit 2022, kanë udhëtuar me linjë detare 240.873 pasagjerë, duke u rritur me 55,3 %, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2021.

Një pjesë të mirë të volumit të transportit kombëtar e ndërkombëtar, si për mallra ashtu edhe për qytetarë, kudo në Europë, por edhe në botë, e zë transporti hekurudhor.

Edhe në transportin ndërkombëtar të mallrave shqiptarët duket se përdorin linjat ajrore, pasi ai hekurudhor nuk ekziston.

Sipas të dhënave zyrtare të INSTAT, në muajin Maj 2022, volumi i mallrave të transportuara me hekurudhë është 1.618 mijë ton-kilometër, duke u ulur me 35,1 %, krahasuar me Maj 2021.

Volumi i mallrave të ngarkuara/shkarkuara në porte, në muajin Maj 2022 është u ulur me 13,9 %, krahasuar me Maj 2021. Në muajin Maj 2022, volumi i mallrave të transportuar me ajër është 161,1 ton, duke u ulur me 17,8 %, në krahasim me Maj 2021. Në pesëmujorin e parë të vitit 2022, volumi i mallrave të transportuar me ajër është 817,4 ton, duke u rritur me 1,4 %, krahasuar me pesëmujorin e parë të vitit 2021. Në Maj 2022, numri i fluturimeve të kryera është 3.588, duke u rritur me 2,2 herë, në krahasim me muajin Maj 2021.

Pra, në mungesë apo në lënien në harresë të hekurudhave, Shqipëria pavarësisht kostove më të larta të transportit ajror duket se ka ecur “para në kohë” me të gjitha vendet e zhvilluara, duke preferuar masivisht për udhëtime ndërkombëtare, atë që është zbuluar më vonë, ndonëse është edhe më i kushtueshmi nga të gjithë: transportin ajror.

Paraardhëse

“Mbase sot lajmi i mirë”, çfarë po paralajmëron Rama nga samiti i NATO-s

Pasardhëse

Habit aktori i humorit, ju bën ftesë vajzave: Kaloni pushimet me mua dhe më paguani 700 euro

Pasardhëse

Habit aktori i humorit, ju bën ftesë vajzave: Kaloni pushimet me mua dhe më paguani 700 euro

Diskutime rreth kësaj post




Aktualitet

Në Shqipëri nuk ka më burrë-grua! Projektligji i ri hap rrugën për të deklaruar gjininë që dëshiron

Nga lajme2
18 September, 2025
0

Shqipëria ndodhet përballë një ndryshimi që për shumëkënd shënon një pikë kthese të rrezikshme për strukturën tradicionale të shoqërisë. Deri...

Reagon për herë të parë Genar Topalli pas akuzave nga ish-i i tij, Eva Murati

18 September, 2025

Konkurrentja e re e “Përputhen” bëhet virale: “Më është tharë pështyma”

18 September, 2025

Publikohet lista e stafit të Spiropalit, emrat dhe pagat — mes tyre dhe ish-banorja e Big Brother VIP

18 September, 2025

“E ka blerë te kinezi, Noizy tallet keq me Mozzikun, e ‘demaskon’ publikisht

18 September, 2025
Lajme.al

Lajme.al është një media online, që ka për qëllim informimin e paanshëm duke vënë profesionalizmin dhe interesin qytetar në plan të parë.

Kategoritë

  • Aktualitet
  • Botë
  • Dosje
  • Ekonomi
  • Kosovë
  • Kryesore
  • Kulturë
  • Kuriozitete
  • Lajme
  • Oferta
  • Opinion
  • Politikë
  • Rajon
  • Rozë
  • Shëndet
  • Shqip+
  • sociale
  • Spiritualitet
  • Sport
  • Teknologji

Na ndiqni në rrjetet sociale

Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
  • Ambasadat
  • Institucionet
  • Shtypi ditor
  • Termat e përdorimit
  • Kontakt

© 2018 Lajme.al - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Rozë
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Botë
  • Kuriozitete
  • Kosovë
  • Sport
  • Shëndet
  • Kulturë
  • Teknologji

© 2018 Lajme.al - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.