• Kreu
  • Ambasadat
  • Institucionet
  • Shtypi ditor
  • Kontakt
Lajme.al
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Botë
  • Kulturë
  • Sport
  • Spiritualitet
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Shëndet
  • Rozë
  • Dosje
Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
  • Kreu
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Botë
  • Kulturë
  • Sport
  • Spiritualitet
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Shëndet
  • Rozë
  • Dosje
Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
Lajme.al
Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
Kreu Kuriozitete

5 truket që përdor ‘Zara’ për t’ju ‘detyruar” të blini rrobat e kësaj marke

27 April, 2019
në Kuriozitete
0
130
Lexime
Shpërndaje në FacebookShpërndaje në Twitter

Zara ka krijuar një perandori në treg dhe po ta imagjinoni, themeluesi Amancio Ortega e filloi me një dyqan të thjeshtë që shiste veshje të lira. Ndërsa sot të ardhurat vjetore të kompanisë maten me miliarda dollarë. Klientët shpenzojnë shuma të mëdha parash në Zara. Mirëpo, a e keni menduar ndonjëherë se çfarë i bën njerëzit të duan të blejnë rroba të reja pa pushim?

Bright Side ka analizuar strategjinë e marketingut të kësaj marke dhe ka identifikuar disa truke që përdor kjo markë për të “kapur” klientët e saj:

1. Rrobat më të shtrenjta janë të vendosura në hyrje, në këtë mënyrë ato e marrin vëmendjen tuaj.

Në dyqanet e Zara-s, veshjet janë rregulluar sipas çmimit. Në hyrje ka rrobat më të shtrenjta. Stilistët shpresojnë që klientët e tyre të bien menjëherë në dashuri me këto veshje. Rrobat më të lira janë në skajin tjetër të dyqanit.

2. Rrobat, këpucët dhe çantat janë vendosur pranë njëra-tjetrës për një arsye.

Nuk ka departamente në dyqanet e Zara-s. Rrobat, çantat, këpucët dhe pajisjet janë të vendosura në të njëjtën zonë. Ju nuk keni pse mendoheni se cilat këpucë i shkojnë veshjeve. Stilistët kanë vendosur për ju.

3. Markë ka një ndikim nënndërgjegjësues mbi ju: ju bën të ndiheni sikur jeni pjesë e elitës.

Zara kurrë nuk do të hapë një dyqan pranë një Walmart, Auchan, ose disa dyqane të tjera. Marka i kushton shumë vëmendje vendndodhjes së dyqaneve të saj. Dyqanet hapen vetëm në qendrat tregtare të mëdha ose në rrugët kryesore të qyteteve të mëdha.

Shikoni me kujdes: ka pothuajse gjithmonë një dyqan elitar pranë një dyqani të Zara-s. Sigurisht, ata kanë rroba elegante dhe të bukura, por çmimet janë tepër të shtrenjta. Dhe Zara është e ndryshme: duke vendosur dyqanet e tyre pranë dyqaneve të elitës, ata thonë, “Rrobat tona janë gjithashtu elegante”. Por çmimi mesatar në Zara është shumë më i ulët. Me fjalë të tjera, Zara ju jep mundësinë të ndiheni me stil duke u veshur më lirë.

4. Marka krijon iluzionin e mungesës

Zara krijon efektin e mungesës. Në thelb ata duan që truri juaj të mendojë “Nëse do e humbisni mundësinë për ta blerë këtë gjë tani, nuk do ta shihni më kurrë”. Kjo do të thotë se xhaketa që ju keni pëlqyer përpara 10 ditëve mund të zhduket nga raftet dhe të mos shfaqet më kurrë. Krijimi i asaj ndjenje për klientët e tyre i vendos ata përpara zgjedhjes dhe truri merr impulsin “Merre këtë gjë tani”. Blerjet impulsive janë të mira për shitësit, por të këqija për konsumatorin. Në fund, shumica prej nesh pendohen për blerjen që bëmë në minutë të fundit.

5. Zara ka dyqane speciale ku nuk do të shkelin asnjë klient.

Zara ka dyqane që kurrë nuk do të vizitohen nga konsumatorët e rregullt. Dyqanet e testeve janë të fshehura në selinë spanjolle. Nëse e keni vizituar Zara-n në vende të ndryshme, ndoshta keni vënë re se dizajni i brendshëm në to është shumë i ngjashëm. Një ekip prej 30 arkitektësh kanë menduar çdo hollësi: ngjyra e dritës së llambës dhe madje edhe struktura e katit që supozohet të ketë një ndikim pozitiv mbi konsumatorët.

Duke eksperimentuar në dyqanet testuese, stilistët zgjedhin lartësinë optimale të varëseve të rrobave dhe lartësinë e manekinave.

Paraardhëse

Alketa në Mushqeta shikon kushtet e vështira, kërkon ndihmë për ‘Taramelen’ (FOTO-VIDEO)

Pasardhëse

Besi: Nuk kisha makinë, kam ikur në shtëpi pas pune edhe me ambulancë (VIDEO)

Pasardhëse

Besi: Nuk kisha makinë, kam ikur në shtëpi pas pune edhe me ambulancë (VIDEO)

Diskutime rreth kësaj post




Rozë

“Arbër Hajdari e ka mbyllur ciklin e tij”, Ish-banori kërkon karrigen e opinionistit në BBVA 5

Nga lajme2
12 September, 2025
0

Gazetari dhe ish-banori i “Big Brother VIP Albania”, Bledi Mane, ka shprehur publikisht dëshirën për të qenë pjesë e sezonit...

“Ishte vetëm”, zbulohet emri dhe mosha e autorit që i mori jetën Charlie Kirk, e spiunoi i ati

12 September, 2025

Aktori turk Tolgahan Sayisman dhe Almeda Abazi takojnë kryeministrin Edi Rama

12 September, 2025

Blero pëfundon në spital: Çfarë po ndodh me shëndetin e tij?

12 September, 2025

Emina Cunmulaj rrëfen për shtatzëninë e tretë: Djalin e bëmë përmes IVF

12 September, 2025
Lajme.al

Lajme.al është një media online, që ka për qëllim informimin e paanshëm duke vënë profesionalizmin dhe interesin qytetar në plan të parë.

Kategoritë

  • Aktualitet
  • Botë
  • Dosje
  • Ekonomi
  • Kosovë
  • Kryesore
  • Kulturë
  • Kuriozitete
  • Lajme
  • Oferta
  • Opinion
  • Politikë
  • Rajon
  • Rozë
  • Shëndet
  • Shqip+
  • sociale
  • Spiritualitet
  • Sport
  • Teknologji

Na ndiqni në rrjetet sociale

Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
  • Ambasadat
  • Institucionet
  • Shtypi ditor
  • Termat e përdorimit
  • Kontakt

© 2018 Lajme.al - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Nuk ka rezultat
Shikoni gjithë rezultatet
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Rozë
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Botë
  • Kuriozitete
  • Kosovë
  • Sport
  • Shëndet
  • Kulturë
  • Teknologji

© 2018 Lajme.al - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.